BIP
Ogłoszenia
DOSTAWA, INSTALACJA I URUCHOMIENIE - 5 SZTUK KIOSKÓW WOLNOSTOJĄCYCH (INFOKIOSKÓW), WYPOSAŻONYCH W MONITO DOTYKOWY, TERMICZNĄ DRUKARKĘ NUMERKÓW, OPROGRAMOWANIE UMOŻLIWIAJĄCE INSTALACJĘ I DZIAŁANIE HIS ZAMAWIAJĄCEGO (SYSTEM MEDYCZNY) - ZAPYTANIE OFERTOWE 3/2021
Ogłoszenie o unieważnieniu postępowania
Data publikacji: 27.10.2021r.
Informacja z otwarcia ofert
Data publikacji: 21.10.2021r.
Odpowiedzi na pytania
Data publikacji: 19.10.2021r.
- Zapytanie ofertowe nr 3_2021
- Załącznik nr 1 Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ)
- Załącznik nr 1A
- Załącznik nr 2 Formularz oferty
- Załącznik nr 3 Wykaz dostaw
- Załącznik nr 4 Istotne Postanowienia Umowy (IPU)
- Załącznik nr 5 IPU – Klauzula informacyjna
- Załącznik nr 6 do IPU – Porozumienie
Data publikacji: 06.10.2021r.
DOSTAWA, INSTALACJA I URUCHOMIENIE - 5 SZTUK KIOSKÓW WOLNOSTOJĄCYCH (INFOKIOSKÓW), WYPOSAŻONYCH W MONITOR DOTYKOWY, TERMICZNĄ DRUKARKĘ NUMERKÓW, OPROGRAMOWANIE UMOŻLIWIAJĄCE INSTALACJĘ I DZIAŁANIE HIS ZAMAWIAJĄCEGO (SYSTEM MEDYCZNY) - ZAPYTANIE OFERTOWE 2/2021
Ogłoszenie o unieważnieniu 30.07.2021
Data publikacji: 30.07.2021r.
Informacja z otwarcia ofert 28.07. 2021
Data publikacji: 29.07.2021r.
Odpowiedzi na pytania – część II
Data publikacji: 27.07.2021r.
Odpowiedzi na pytania
Data publikacji: 20.07.2021r.
Zmiana terminu realizacji zamówienia
Zamawiający w punkcie 7 zapytania ofertowego wpisał omyłkowo
Wymagany termin realizacji zamówienia 28.07.2021r. a winno być 30.09.2021r.
Data publikacji: 19.07.2021r.
- Zapytanie ofertowe nr 2_2021
- Załącznik nr 1 Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ)
- Załącznik nr 1A PassMark CPU
- Załącznik nr 2 Formularz oferty
- Załącznik nr 3 Wykaz dostaw
- Załącznik nr 4 Istotne Ppostanowienia Umowy (IPU)
- Załącznik nr 5 IPU – Klauzula informacyjna
- Załącznik nr 6 do IPU – Porozumienie
Data publikacji: 16.07.2021r.
DOSTAWA, INSTALACJA I URUCHOMIENIE - 5 SZTUK KIOSKÓW WOLNOSTOJĄCYCH (INFOKIOSKÓW), WYPOSAŻONYCH W MONITOR DOTYKOWY, TERMICZNĄ DRUKARKĘ NUMERKÓW, OPROGRAMOWANIE ZAPEWNIAJĄCE INTEGRACJĘ Z HIS ZAMAWIAJĄCEGO (SYSTEM MEDYCZNY).
Data publikacji: 11.06.2021r.
Data publikacji: 10.06.2021r.
Data publikacji: 08.06.2021r.
Zmiana terminu składania i otwarcia ofert
Zamawiający postanowił wydłużyć termin składania ofert do dnia 10.06.2021r. do godziny 11:00 i termin otwarcia ofert do dnia 10.06.2021r. do godziny 14:00
W związku ze zmianą terminu składania ofert Zamawiający postanowił wydłużyć termin realizacji zamówienia do dnia 15.07.2021r.
Data publikacji: 07.06.2021r.
Zapytanie ofertowe nr 1_2021 – Sprostowanie
Zamawiający wprowadza sprostowanie do ogłoszonego postępowania o udzielenie zamówienia nr 1/2021
- Zamawiający, ilekroć używa w postępowaniu “oprogramowanie zapewniające integrację” ma na myśli oprogramowanie, które umożliwi instalację i działanie HIS Zamawiającego.
- Zamawiający nanosi sprostowanie w punkcie 8.2 zapytania ofertowego i nadaje mu brzmienie:
“O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają zdolność techniczną lub zawodową tj. wykonali w okresie ostatnich dwóch lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej jedną dostawę i uruchomienie z wdrożeniem systemu informatycznego polegającym na integracji modułu informatycznego z systemem wdrożenia e-usług”.
Data publikacji: 02.06.2021r.
- Zapytanie ofertowe nr 1_2021 (1)
- Załącznik nr 1 Opis Przedmiotu Zamówienia
- Załącznik nr 2 Formularz oferty
- Załącznik nr 3 Wykaz dostaw
- Załącznik nr 4 IPU
- Załącznik nr 5 Klauzula informacyjna
- Załącznik nr 6 do IPU – Porozumienie
Data publikacji: 28.05.2021r.
DOSTAWA APARATU USG Z MOŻLIWOŚCIĄ ECHOKARDIOGRAFII - SYGNATURA 01/2020
Data publikacji: 16.10.2020r.
Data publikacji: 21.10.2020r.
Data publikacji: 26.10.2020r.
Data publikacji: 29.10.2020r.
DOSTARCZENIE MODUŁÓW USŁUG ELEKTRONICZNYCH W CELU INTEGRACJI APTEKI SZPITALNEJ, PRODUKCJI LEKÓW I SZPITALNEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO W LUX MED ONKOLOGIA SP. Z O. O. – ZAPYTANIE OFERTOWE NR 1/2020
- Zapytanie ofertowe
- Załącznik nr 1- Opis Przedmiotu Zamówienia
- Załącznik nr 2 – Wymagania dot. analiz
- Załącznik nr 2A – Opis posiadanej infrastruktury
- Załącznik nr 3 Harmonogram ramowy
- Załącznik nr 4 Formularz oferty
- Załącznik nr 5 Wykaz osób
- Załącznik nr 6 Wykaz usług
- Załącznik nr 7 Istotne postanowienia Umowy (IPU)
- Załącznik nr 8 do IPU – Porozumienie
- Załącznik nr 9 do IPU – Klauzula informacyjna
Data publikacji: 14.10.2020r.
Data publikacji: 22.10.2020r.
Data publikacji: 29.10.2020r.
Data publikacji: 02.11.2020r.
ZAKUP APARATURY DIAGNOSTYCZNEJ DLA WCZESNEGO WYKRYWANIA NOWOTWORÓW – MAMMOGRAFU – SYGNATURA 01/2019.
- Ogłoszenie o zamówieniu_01_2019
- SIWZ_post_01_2019
- Zał nr 7 do SIWZ_Formularz cenowy_post_01_2019
- Zawiadomienie dot. wizji lokalnej_01_2019
- Zawiadomienie dot. wizji lokalnej_01_2019_
- Odpowiedz na pytania_01_2019
- Informacja dot zmiany terminu składania i otwarcia ofert
- Odpowiedzi na pytania cz 2_01_2019 wraz ze zmianą IPU i Formularza parametrów wymaganych
- Informacja z otwarcia ofert
- Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszejoferty_01_2019
Data publikacji: 27.08.2019r.
Projekty
Realizacja projektu RPMA.02.01.01-14-c707/19 Informatyzacja aptek szpitalnych poprzez stworzenie systemu przechowywania i dystrybucji leków.
Informatyzacja aptek szpitalnych poprzez stworzenie systemu przechowywania i dystrybucji leków w Radomskim Szpitalu Specjalistycznym im. dr. Tytusa Chałubińskiego i szpitalach partnerskich.
Cel projektu: Stworzenie systemu przechowywania i podawania leków oraz dostosowania systemów informatycznych konsorcjantów do wdrożenia e-usług dla potrzeb obywateli (pacjentów, pracowników).
Wartość ogółem: 6 404 162,10
Wydatki kwalifikowane: 6 392 022,10
Dofinansowanie: 5 113 617,68
Data publikacji: 01.06.2020r.
Wdrożenie wybranych standardów dostępności w szpitalu onkologicznym LUX MED Onkologia Sp. z o. o. – Szpital Fieldorfa Realizowanego w ramach projektu pn. Dostępność Plus dla zdrowia PROGRAM OPERACYJNY WIEDZA EDUKACJA ROZWÓJ
Dostępność Plus dla Zdrowia – Realizacja projektu
Data publikacji: 11.06.2021r.
Data publikacji: 04.06.2021r.