Leczymy w ramach NFZ i komercyjnie – w obu przypadkach z troską o koordynację działań, sprawną obsługę i komfort Pacjenta, odpowiadający szpitalowi prywatnemu Grupy LUX MED. Badające satysfakcję Pacjentów ankiety NPS są jednym z narzędzi, dzięki któremu otrzymujemy informacje zwrotne dotyczące naszej działalności.
To, jak oceniają nas Pacjenci ma dla nas ogromne znaczenie. Nie tylko dlatego, że zależy nam na tym, aby LUX MED Onkologia miało dobrą opinię wśród Pacjentów onkologicznych, ale także dlatego, aby Pacjenci przychodzili do nas z nadzieją, skupieni na leczeniu, a nie z obawą o to, co będzie dalej.
NPS LUX MED Onkologia – 83
NPS (ang. Net Promoter Score) to Wskaźnik Rekomendacji Netto, jego wartość mieści się w zakresie 0-100. W przypadku LUX MED Onkologia w 2024 roku wyniósł on 83,3 (o 0,3 więcej niż w 2023 roku). To bardzo dobry wynik, którym z przyjemnością się chwalimy. Oznacza on, że Pacjenci, którzy skorzystali u nas z diagnostyki i leczenia, najczęściej bardzo wysoko oceniają swoje doświadczenie. Badanie dotyczyło konsultacji w poradniach, hospitalizacji, lekarzy oraz procesu rezerwacji.
NPS dla poszczególnych kategorii:
- NPS Lekarzy: 80
- NPS Centrów Medycznych: 83
- NPS po Konsultacji: 84
- NPS Hospitalizacja: 86
- NPS Polecalność usługi: 92
- NPS Procesu Rezerwacji: 67
Nasze szpitale mają też indywidualne oceny, które prezentują się imponująco:
- Szpital św. Elżbiety: 85 (polecalność 94)
- Szpital Szamocka: 86 (polecalność 90)
- Szpital Fieldorfa: 83 (polecalność 94)
- Szpital św. Wincentego: 78 (polecalność 90)
Gratulujemy wszystkim zespołom szpitali LUX MED Onkologia fantastycznych ocen! Takie wysokie wskaźniki satysfakcji Pacjentów to powód do dumy tak dla nas, jak i całej Grupy LUX MED.
Jak liczymy NPS LUX MED Onkologia?
NPS jest wynikiem prostego działania matematycznego: od % Pacjentów, którzy są zadowoleni z usług medycznych LUX MED Onkologia odejmujemy % Pacjentów, którzy oceniają nas negatywnie. W 2024 roku, podobnie jak w 2023, pozytywną opinię o naszej działalności miało 87% badanych, 8% miało opinię neutralną, a 4% to nasi krytycy – po odjęciu 4 od 87 otrzymujemy wynik 83.
Dziękujemy naszym Pacjentom!
Drodzy Pacjenci, jesteście dla nas ważni, Wasza opinia ma znaczenie – wszystkich zachęcamy do wypełniania ankiet NPS (ankiet satysfakcji Pacjenta). Serdecznie dziękujemy tym, którzy w 2024 roku pochylili się nad ankietą i wystawili nam oceny. Dziękujemy również za komentarze dodane do ocen. Poniżej prezentujemy kilka z nich:
- Opinia po hospitalizacji w Szpitalu Fieldorfa: Nie wyobrażam sobie leczenia się w jakimkolwiek innym szpitalu. Na Wincentego mnie operowali, na Fieldorfa mam chemioterapię. Wszyscy są bardzo mili, lekarze wszystko tłumaczą, kontrolują wyniki, moja pani doktor zagląda do wszystkich swoich pacjentek na chemię dzienną, pielęgniarki działają sprawnie i na pobraniu, i na sali. Warunki w szpitalu są dobre. Dziękuję!
- Opinia po hospitalizacji w Szpitalu św. Wincentego: Dziękuję za opiekę. Na razie nie mogę powiedzieć złego słowa. Badania i kwalifikacja do operacji w dwa tygodnie, operacja za kolejne dwa. Lekarz komunikatywny i uprzejmy. Sprawna organizacja, dobry kontakt z koordynatorką. Moje doświadczenie ze szpitalem na Wincentego jest bardzo dobre.
- Opinia po hospitalizacji w Szpitalu Szamocka: Oceniam dobrze warunki i obsługę, i kontakt z doktorem. Bardzo dziękuję mojej pielęgniarce prowadzącej, która się o mnie zatroszczyła na oddziale, regularnie do mnie zaglądała i zawsze wnosiła ze sobą trochę optymizmu.
- Opinia po hospitalizacji w Szpitalu św. Elżbiety: Co prawda, to moje pierwsze doświadczenie ze szpitalem prywatnym, ale mam poczucie, że jestem dobrze zaopiekowany. Sale nie są przepełnione, personel jest pomocny i sympatyczny. Lekarka budząca zaufanie, wszystko dokładnie wyjaśniła. Parę lat temu leżałem na oddziale gastroenterologii w szpitalu publicznym i z całą pewnością mogę stwierdzić, że opieka tutaj jest po prostu lepsza, a panie pielęgniarki to nasze cudowne anioły. Nawet wyjmowanie cewnika tak nie bolało.
Ankiety NPS wysyłane są automatycznie do losowych Pacjentów. Jeśli nie otrzymałeś/-łaś ankiety, a chcesz wyrazić swoją opinię, zachęcamy do wypełnienia i przesłania nam formularza opinii. Jesteśmy wdzięczni za każde dobre słowo, ale również za konstruktywny feedback – zawsze gotowi, by stawać się lepszym miejscem dla naszych Pacjentów. Jesteśmy tu z Wami i dla Was!